Kendimce

     Herkese merhaba. Bu yazıyı kim görür, okur bilmem ama yinede belki de içinizden birileri bloğumu takip etmek isterse diyerekten önce kendimi tanıtarak başlamak istiyorum.

    Bloğun adından da anlayacağınız üzere benim adım Sevde. Şu an üniversite öğrencisiyim ve burayı hem içimi dökmek hem de biraz da belki üç beş bi şeyler kazanırım diyerek açtım ve bu da benim ilk yazım. 

    Ben çok fazla hayali olan (haddinden baya bi fazla hayalden bahsediyoruz aslına ama o konuya daha sonra geleceğim) ama açıkcası bu hayallere ulaşabilecek gücü pek de olmayan bi insan olarak hayata tutunmaya çalışıyorum diyebiliriz. Kendim için yeni bir başlangıç sayabilirim blog hesabı açmayı. Çünkü çok uzun zamandır aklımda olmasına rağmen hiç hesabı açmaya yeltenmiyordum. Psikolojik açıdan çok da iyi olduğum söylenemez ancak düzelicez inşaAllah be gülüm😅

    Normal insanların daha çok bahsettiği, merak ettiği ve daha heyecansız şeylerden bahsedecek olursak 2001 doğumluyum, liseye kadar normal bi insan gibi işte ilk okuldur orta okuldur lisedir hepsini hallettikten sonra minnak bir sorun yüzünden üni hayatına geçişim birazcık zor olmuştu. O minnak soruncuğumuzsa benim ne olmak istediğime karar vermemiş olmamdı. Ve haliyle hedefi olmayan her insan gibi ben de bu yüzden pek ders çalışmayıp güzel bi puan da alamamıştım. 2 sene mezuna kaldıktan sonra bir bölüme başladım. Fakat bölüm güzel olsa da oldukça zordu ve açıkcası ne o bölümü okumaya ne de o işi yapmaya pek niyetim yoktu. 1 sene de öyle gittikten sonra tekrar o yaz sınava girdim ve şu an okuduğum bölüme girmiş oldum. Şimdiki bölümümle ilgili konuşacak olursak iş güzel, okuması da çalışması da rahat ve kolay olucak olsa da ben bu bölümün işini de yapmak istemiyorum aslına ama bakalım. Açıkcası hala ne iş yapacağım ile ilgili tam bi fikrim olmasa da istediğimin tam olarak bu olmadığına o kadar eminim ki.. Neyse neyden para kazanacağımı zaman içerisinde göreceğiz zaten.

    Şimdi de blogta neler paylaşacağımla ilgili biraz konuşalım isterseniz. Aslında henüz neler olacağına tam karar vermemiş olsam da muhtemelen "Kendimce" diye bi iç döktüğüm sizlerle dertleştiğim bir köşe olacak gibi duruyor. Burada neler görmek istediğinizle ilgili önerileriniz varsa pek tabii alabilirim. Onun dışında belki "Kitap Özetleri" gibi bir köşe yapabilirim, hem de bahaneyle daha çok kitap okuyabilirim. Yazılım öğrenmek gibi bir planım da var onunla ilgili, yeni dil öğrenmekle ilgili (ki ingilicem bile şu an için berbat durumda), biraz da psikolojik konularla ilgili bir şeyler paylaşabilirim gibime geliyor. Dediğim gibi önerilere açığım ve önerilerinizi de beklemekteyim.

    Bu arada beni İnstagram'dan takip etmek isterseniz buyursunlar » @sevdesblogss

    Herkese mutlu, huzurlu ve sadece hayal kurarak değil de o hayallerin gerçekleştiğini gördüğünüz günler dileğiyle. Sevgiler..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kitap Önerisi : Kan Tiyatrosu - Özgen BİÇGİN

Kitap Özeti : Kan Tiyatrosu - Özgen BİÇGİN